Arengumaagide Foorum Arengumaagide Foorum
Kuula uusi saateid www.valgusejavarjupiiril.ee
Vanad saated!

 
 KKKKKK   OtsiOtsi   Liikmete nimekiriLiikmete nimekiri   KasutajagrupidKasutajagrupid   RegistreeriRegistreeri 
 ProfiilProfiil   Privaatsõnumite lugemiseks logi sissePrivaatsõnumite lugemiseks logi sisse   Logi sisseLogi sisse  Jutukas 

Mis muusikat kuulate ?
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3 ... 44, 45, 46 ... 56, 57, 58  Järgmine
 
Uus teema   Vasta teemale    Arengumaagide Foorum -> Kultuur
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Teade
hall kass
Indigo päike.
Indigo päike.


Liitunud: 24 Nov 2005
Postitusi: 1678

PostitusPostitatud: Teis Juul 21, 2009 9:51 pm    Teema: Vasta viitega

Lunasa... sihuke mõnus iiri chill.

Näiteks
http://www.youtube.com/watch?v=NJc_yvYLbdc
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
gladiaator
Indigo päike.
Indigo päike.


Liitunud: 27 Sept 2006
Postitusi: 1143
Asukoht: areen

PostitusPostitatud: Teis Juul 21, 2009 11:06 pm    Teema: Vasta viitega

http://www.youtube.com/watch?v=Zf0ZyoUn7Vk Smile
_________________
me kõik peame võitlema
son of the creator will return
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Elizabitch
varikonto alt postitaja


Liitunud: 15 Veeb 2009
Postitusi: 891
Asukoht: varikonto all

PostitusPostitatud: Kolm Juul 22, 2009 12:09 am    Teema: Vasta viitega

http://www.youtube.com/watch?v=yWg2vLEyRZc&feature=fvw
_________________
altpostitaja
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
gladiaator
Indigo päike.
Indigo päike.


Liitunud: 27 Sept 2006
Postitusi: 1143
Asukoht: areen

PostitusPostitatud: Nelj Juul 23, 2009 3:10 am    Teema: Vasta viitega

http://www.youtube.com/watch?v=ibIyVY5N7qo&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=GYIWuF3vzto&feature=related

Darksome Night and shining Moon
East then South then West then North
Harken to the Witches' Rune
Here I come to call Thee forth

Earth and Water, Air and Fire
Wand and Pentacle and Sword
Work thee now to my Desire
Harken ye unto my Word

Queen of heaven, Queen of Hell
Horned Hunter of the Night
Lend your Power unto my Spell
Work my Will by Magic Rite

Power of Land (and) Sway of Sea
Might of Moon and gift of sun
Do as I will (and) let It be
Chant the Spell and It be done.

http://www.youtube.com/watch?v=aSqyMKIkzIs&feature=related
Laughing
_________________
me kõik peame võitlema
son of the creator will return
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
gladiaator
Indigo päike.
Indigo päike.


Liitunud: 27 Sept 2006
Postitusi: 1143
Asukoht: areen

PostitusPostitatud: Nelj Juul 23, 2009 3:39 am    Teema: Vasta viitega

http://www.youtube.com/watch?v=pDOPgBviHyc&feature=related

In this petal of storms here
I will whisper to you this:
Phoney paternalism has bitten the dust
What shall be will be and must

Many shades of rose
Have fled the nest
Behind a vast amass
Emptiness

They were stupid, blind,
Not even our kind.
A Guest and a Loss and a Ghost
A Villain thanks the most

Better an end with fear
Than a fear without end
This time the victim is desire
Here in Black Jena

Better an end with fear
Than a fear without end
A Guest and a Loss and a Ghost
A Villain thanks the most

They were stupid, blind,
Not even our kind.
This time the victim is desire
Here in Black Jena

I am not what you see or must be
This mask is you
Masked eternally

In this petal of storms here
I will whisper to you this:
Many shades of rose
Have fled the nest
Behind a vast amass
Emptiness

They were stupid, blind,
Not even our kind.
They were stupid, blind,
Not even our kind.

A Guest and a Loss and a Ghost
A Villain thanks the most

Better an end with fear
Than a fear without end
This time the victim is desire
Here in Black Jena

Better an end with fear
Than a fear without end
A Guest and a Loss and a Ghost
A Villain thanks the most

http://www.youtube.com/watch?v=UYmfLBcg2N0&feature=related
Smile
_________________
me kõik peame võitlema
son of the creator will return
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Norn
Indigo päike.
Indigo päike.


Liitunud: 22 Märts 2008
Postitusi: 3485
Asukoht: P6lva

PostitusPostitatud: Reede Sept 04, 2009 3:32 pm    Teema: Vasta viitega

http://www.youtube.com/watch?v=f5By-5mLHk4&feature=fvst

http://www.youtube.com/watch?v=wotaEqL2mzI

http://www.youtube.com/watch?v=1dR5oQ3CD6Q
_________________
Pole olemas kaht ühesugust asja.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
pääsu
Külaline





PostitusPostitatud: Püh Sept 06, 2009 10:46 pm    Teema: Vasta viitega

http://www.youtube.com/watch?v=q_9LYRN1CkA
http://www.youtube.com/watch?v=zjwfNUfZZgY&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=t6uiY4Y_Ujg&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=ZO_H5rsbp6g&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=g8e4OCRnW3o&feature=related
Tagasi üles
gladiaator
Indigo päike.
Indigo päike.


Liitunud: 27 Sept 2006
Postitusi: 1143
Asukoht: areen

PostitusPostitatud: Esm Sept 07, 2009 12:39 am    Teema: Vasta viitega

http://www.youtube.com/watch?v=AKgulPbaAVQ&feature=related
Arrow
http://www.youtube.com/watch?v=psLwJQmDooY&feature=related
Very Happy
_________________
me kõik peame võitlema
son of the creator will return
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
kurjam_krõõt
Lilla päike
Lilla päike


Liitunud: 2 Juun 2009
Postitusi: 406

PostitusPostitatud: Kolm Sept 09, 2009 2:26 pm    Teema: Vasta viitega

Ensiferum - Lady in Black
Ensiferum - Eternal Wait
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
gladiaator
Indigo päike.
Indigo päike.


Liitunud: 27 Sept 2006
Postitusi: 1143
Asukoht: areen

PostitusPostitatud: Laup Sept 12, 2009 7:27 pm    Teema: Vasta viitega

http://www.youtube.com/watch?v=VnJ7hmhjPQA&NR=1

Don't talk to me, I don't believe a word
Don't try to make me feel alright
All the love in all the world
Is not enough to save my soul tonight
Don't be my friend I'm not a fool
Don't talk of things that we cannot see
When all the ones that sing the blues
Sometimes I think of how it used to be
I have seen the Devil laugh
I have seen God turn his face away
I have nothing left to lose
I have nothing left to say
I have seen the sky turn black
I have seen the seas run dry
I have nothing that is yours
I have nothing now that is not mine

Don't look at me your eyes are cold & hard
Don't wonder that I turn to you
All the grief in all the world
Is not enough to make me comfort you
Don't tell me lies, I'm not a dog,
Don't talk of love it seems to me
All the people that we rob
Sometimes I think of how they used me

I have seen the fires of Hell
I have seen Angels with flaming swords
I have nothing that is mine
I have much that could be yours
I have seen the eye of God
I have heard lies that are true
I have nothing for myself
I have nothing I would give to you

Don't say that word, I know it's only fools
Who do not know their fate is just
All the justice in the world
Is not enough to buy my faith & trust
Don't make that face I won't be pleased
Don't make a sideshow of yourself
All the people we released
Sometimes I think you're someone else

I have been where none have been
In the empty howling rooms
I have everything I need
I have everything you stand to lose
I have seen the diamond worlds
I have seen the shape of space
I have nothing but the world
I have nothing to take its place
I don't believe a word, I don't believe a word ...


http://www.youtube.com/watch?v=z3xJZF9-seo

http://www.youtube.com/watch?v=VaqnyFmbshM


Very Happy
_________________
me kõik peame võitlema
son of the creator will return
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
gladiaator
Indigo päike.
Indigo päike.


Liitunud: 27 Sept 2006
Postitusi: 1143
Asukoht: areen

PostitusPostitatud: Kolm Sept 16, 2009 10:33 am    Teema: Vasta viitega

http://www.youtube.com/watch?v=QGOAIa_74fo
Very Happy
_________________
me kõik peame võitlema
son of the creator will return
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Elizabitch
varikonto alt postitaja


Liitunud: 15 Veeb 2009
Postitusi: 891
Asukoht: varikonto all

PostitusPostitatud: Kolm Sept 16, 2009 12:23 pm    Teema: Vasta viitega

gladiaator kirjutas:
http://www.youtube.com/watch?v=QGOAIa_74fo
Very Happy


oi kui tuttav lugu
muide, keegi Curiosa riputas selle siia kah kunagi Laughing
_________________
altpostitaja
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
kurjam_krõõt
Lilla päike
Lilla päike


Liitunud: 2 Juun 2009
Postitusi: 406

PostitusPostitatud: Kolm Sept 16, 2009 12:27 pm    Teema: Vasta viitega

...

Viimati muutis seda kurjam_krõõt (Nelj Sept 24, 2009 11:47 pm). Kokku muudetud 1 kord
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Elizabitch
varikonto alt postitaja


Liitunud: 15 Veeb 2009
Postitusi: 891
Asukoht: varikonto all

PostitusPostitatud: Kolm Sept 16, 2009 12:50 pm    Teema: Vasta viitega

kurjam_krõõt kirjutas:
hmm, aga kuidas teil jäi selle südant vaeva luuletusega?

kannatust sellega - mul nii must südametunnistus, et pole veel poolepealegi jõudnud vaevuste kirjapanemisega. a sa näed kohe, kui mul see saadetud saab - selle järgi, et issand gladiaator viskab sussid püsti Twisted Evil
_________________
altpostitaja
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
gladiaator
Indigo päike.
Indigo päike.


Liitunud: 27 Sept 2006
Postitusi: 1143
Asukoht: areen

PostitusPostitatud: Kolm Sept 16, 2009 1:03 pm    Teema: Vasta viitega

Elizabitch kirjutas:
[kannatust sellega - mul nii must südametunnistus, et pole veel poolepealegi jõudnud vaevuste kirjapanemisega. a sa näed kohe, kui mul see saadetud saab - selle järgi, et issand gladiaator viskab sussid püsti Twisted Evil

Oo söör Elizabitch,Te tundute kuidagi nii verejanuline olema.Miski hirmus saladus vist tõeste rõhub rängaste Teie südant?Ega Te ometi Elizabitch Bathory sugulane pole?
http://www.youtube.com/watch?v=prQCTBQlN20&feature=related
Smile
_________________
me kõik peame võitlema
son of the creator will return
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Elizabitch
varikonto alt postitaja


Liitunud: 15 Veeb 2009
Postitusi: 891
Asukoht: varikonto all

PostitusPostitatud: Kolm Sept 16, 2009 1:52 pm    Teema: Vasta viitega

save me, o mighty lord,
for i no longer bear the bitter taste of innocent blood
but damned with the bloodline of the ancient knights, who say "NI!"
there is no way out of this for me anymore Sad
oo, oo

ps krdi jama on neid lugusid kuulata, mida ma enne kuulnd pole, kui tööandja arvutil helikaart puudub
_________________
altpostitaja
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
gladiaator
Indigo päike.
Indigo päike.


Liitunud: 27 Sept 2006
Postitusi: 1143
Asukoht: areen

PostitusPostitatud: Kolm Sept 16, 2009 4:47 pm    Teema: Vasta viitega

http://www.youtube.com/watch?v=4tDZ3868QWk
Deathcircus of the most deadlyest clowns in the area 69.
http://www.youtube.com/watch?v=Gv6psE7l7rk&feature=PlayList&p=1E63A8616D107C3B&index=39
_________________
me kõik peame võitlema
son of the creator will return
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Elizabitch
varikonto alt postitaja


Liitunud: 15 Veeb 2009
Postitusi: 891
Asukoht: varikonto all

PostitusPostitatud: Kolm Sept 16, 2009 6:37 pm    Teema: Vasta viitega

http://www.youtube.com/watch?v=IpzyxX0fPgw
_________________
altpostitaja
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Uuestisündinu
Beez päike
Beez päike


Liitunud: 15 Dets 2008
Postitusi: 272

PostitusPostitatud: Kolm Sept 16, 2009 9:00 pm    Teema: Vasta viitega

http://www.youtube.com/watch?v=OKSfgMKw84Q
Tänane lemmik Smile
_________________
Otsib tõde..
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
gladiaator
Indigo päike.
Indigo päike.


Liitunud: 27 Sept 2006
Postitusi: 1143
Asukoht: areen

PostitusPostitatud: Kolm Sept 16, 2009 10:09 pm    Teema: Vasta viitega

http://www.youtube.com/watch?v=ZeZm7KQJT1o
Laughing
http://www.youtube.com/watch?v=MPw1i9dAJiQ&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=eaRDIAaz3vA&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=3sfjCvJAEFg&feature=related
_________________
me kõik peame võitlema
son of the creator will return
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Reasta teated:   
Uus teema   Vasta teemale    Arengumaagide Foorum -> Kultuur Kõik ajad on GMT + 3 Tundi
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3 ... 44, 45, 46 ... 56, 57, 58  Järgmine
Lehekülg 45, lehekülgi kokku 58

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele
Sa ei saa muuta oma postitusi
Sa ei saa kustutada oma postitusi
Sa ei saa hääletada küsitlustes


© 2001, 2005 phpBB Group