| Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat |
| Autor |
Teade |
hall kass Indigo päike.

Liitunud: 24 Nov 2005 Postitusi: 1678
|
|
| Tagasi üles |
|
 |
gladiaator Indigo päike.


Liitunud: 27 Sept 2006 Postitusi: 1143 Asukoht: areen
|
|
| Tagasi üles |
|
 |
Elizabitch varikonto alt postitaja

Liitunud: 15 Veeb 2009 Postitusi: 891 Asukoht: varikonto all
|
|
| Tagasi üles |
|
 |
gladiaator Indigo päike.


Liitunud: 27 Sept 2006 Postitusi: 1143 Asukoht: areen
|
|
| Tagasi üles |
|
 |
gladiaator Indigo päike.


Liitunud: 27 Sept 2006 Postitusi: 1143 Asukoht: areen
|
Postitatud: Nelj Juul 23, 2009 3:39 am Teema: |
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=pDOPgBviHyc&feature=related
In this petal of storms here
I will whisper to you this:
Phoney paternalism has bitten the dust
What shall be will be and must
Many shades of rose
Have fled the nest
Behind a vast amass
Emptiness
They were stupid, blind,
Not even our kind.
A Guest and a Loss and a Ghost
A Villain thanks the most
Better an end with fear
Than a fear without end
This time the victim is desire
Here in Black Jena
Better an end with fear
Than a fear without end
A Guest and a Loss and a Ghost
A Villain thanks the most
They were stupid, blind,
Not even our kind.
This time the victim is desire
Here in Black Jena
I am not what you see or must be
This mask is you
Masked eternally
In this petal of storms here
I will whisper to you this:
Many shades of rose
Have fled the nest
Behind a vast amass
Emptiness
They were stupid, blind,
Not even our kind.
They were stupid, blind,
Not even our kind.
A Guest and a Loss and a Ghost
A Villain thanks the most
Better an end with fear
Than a fear without end
This time the victim is desire
Here in Black Jena
Better an end with fear
Than a fear without end
A Guest and a Loss and a Ghost
A Villain thanks the most
http://www.youtube.com/watch?v=UYmfLBcg2N0&feature=related
 _________________ me kõik peame võitlema
son of the creator will return |
|
| Tagasi üles |
|
 |
Norn Indigo päike.

Liitunud: 22 Märts 2008 Postitusi: 3485 Asukoht: P6lva
|
|
| Tagasi üles |
|
 |
pääsu Külaline
|
|
| Tagasi üles |
|
 |
gladiaator Indigo päike.


Liitunud: 27 Sept 2006 Postitusi: 1143 Asukoht: areen
|
|
| Tagasi üles |
|
 |
kurjam_krõõt Lilla päike

Liitunud: 2 Juun 2009 Postitusi: 406
|
|
| Tagasi üles |
|
 |
gladiaator Indigo päike.


Liitunud: 27 Sept 2006 Postitusi: 1143 Asukoht: areen
|
Postitatud: Laup Sept 12, 2009 7:27 pm Teema: |
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=VnJ7hmhjPQA&NR=1
Don't talk to me, I don't believe a word
Don't try to make me feel alright
All the love in all the world
Is not enough to save my soul tonight
Don't be my friend I'm not a fool
Don't talk of things that we cannot see
When all the ones that sing the blues
Sometimes I think of how it used to be
I have seen the Devil laugh
I have seen God turn his face away
I have nothing left to lose
I have nothing left to say
I have seen the sky turn black
I have seen the seas run dry
I have nothing that is yours
I have nothing now that is not mine
Don't look at me your eyes are cold & hard
Don't wonder that I turn to you
All the grief in all the world
Is not enough to make me comfort you
Don't tell me lies, I'm not a dog,
Don't talk of love it seems to me
All the people that we rob
Sometimes I think of how they used me
I have seen the fires of Hell
I have seen Angels with flaming swords
I have nothing that is mine
I have much that could be yours
I have seen the eye of God
I have heard lies that are true
I have nothing for myself
I have nothing I would give to you
Don't say that word, I know it's only fools
Who do not know their fate is just
All the justice in the world
Is not enough to buy my faith & trust
Don't make that face I won't be pleased
Don't make a sideshow of yourself
All the people we released
Sometimes I think you're someone else
I have been where none have been
In the empty howling rooms
I have everything I need
I have everything you stand to lose
I have seen the diamond worlds
I have seen the shape of space
I have nothing but the world
I have nothing to take its place
I don't believe a word, I don't believe a word ...
http://www.youtube.com/watch?v=z3xJZF9-seo
http://www.youtube.com/watch?v=VaqnyFmbshM
 _________________ me kõik peame võitlema
son of the creator will return |
|
| Tagasi üles |
|
 |
gladiaator Indigo päike.


Liitunud: 27 Sept 2006 Postitusi: 1143 Asukoht: areen
|
|
| Tagasi üles |
|
 |
Elizabitch varikonto alt postitaja

Liitunud: 15 Veeb 2009 Postitusi: 891 Asukoht: varikonto all
|
Postitatud: Kolm Sept 16, 2009 12:23 pm Teema: |
|
|
| gladiaator kirjutas: | http://www.youtube.com/watch?v=QGOAIa_74fo
 |
oi kui tuttav lugu
muide, keegi Curiosa riputas selle siia kah kunagi  _________________ altpostitaja |
|
| Tagasi üles |
|
 |
kurjam_krõõt Lilla päike

Liitunud: 2 Juun 2009 Postitusi: 406
|
Postitatud: Kolm Sept 16, 2009 12:27 pm Teema: |
|
|
...
Viimati muutis seda kurjam_krõõt (Nelj Sept 24, 2009 11:47 pm). Kokku muudetud 1 kord |
|
| Tagasi üles |
|
 |
Elizabitch varikonto alt postitaja

Liitunud: 15 Veeb 2009 Postitusi: 891 Asukoht: varikonto all
|
Postitatud: Kolm Sept 16, 2009 12:50 pm Teema: |
|
|
| kurjam_krõõt kirjutas: | hmm, aga kuidas teil jäi selle südant vaeva luuletusega?
|
kannatust sellega - mul nii must südametunnistus, et pole veel poolepealegi jõudnud vaevuste kirjapanemisega. a sa näed kohe, kui mul see saadetud saab - selle järgi, et issand gladiaator viskab sussid püsti  _________________ altpostitaja |
|
| Tagasi üles |
|
 |
gladiaator Indigo päike.


Liitunud: 27 Sept 2006 Postitusi: 1143 Asukoht: areen
|
Postitatud: Kolm Sept 16, 2009 1:03 pm Teema: |
|
|
| Elizabitch kirjutas: | [kannatust sellega - mul nii must südametunnistus, et pole veel poolepealegi jõudnud vaevuste kirjapanemisega. a sa näed kohe, kui mul see saadetud saab - selle järgi, et issand gladiaator viskab sussid püsti  |
Oo söör Elizabitch,Te tundute kuidagi nii verejanuline olema.Miski hirmus saladus vist tõeste rõhub rängaste Teie südant?Ega Te ometi Elizabitch Bathory sugulane pole?
http://www.youtube.com/watch?v=prQCTBQlN20&feature=related
 _________________ me kõik peame võitlema
son of the creator will return |
|
| Tagasi üles |
|
 |
Elizabitch varikonto alt postitaja

Liitunud: 15 Veeb 2009 Postitusi: 891 Asukoht: varikonto all
|
Postitatud: Kolm Sept 16, 2009 1:52 pm Teema: |
|
|
save me, o mighty lord,
for i no longer bear the bitter taste of innocent blood
but damned with the bloodline of the ancient knights, who say "NI!"
there is no way out of this for me anymore
oo, oo
ps krdi jama on neid lugusid kuulata, mida ma enne kuulnd pole, kui tööandja arvutil helikaart puudub _________________ altpostitaja |
|
| Tagasi üles |
|
 |
gladiaator Indigo päike.


Liitunud: 27 Sept 2006 Postitusi: 1143 Asukoht: areen
|
|
| Tagasi üles |
|
 |
Elizabitch varikonto alt postitaja

Liitunud: 15 Veeb 2009 Postitusi: 891 Asukoht: varikonto all
|
|
| Tagasi üles |
|
 |
Uuestisündinu Beez päike


Liitunud: 15 Dets 2008 Postitusi: 272
|
|
| Tagasi üles |
|
 |
gladiaator Indigo päike.


Liitunud: 27 Sept 2006 Postitusi: 1143 Asukoht: areen
|
|
| Tagasi üles |
|
 |
|