Arengumaagide Foorum Arengumaagide Foorum
Kuula: Arengumaagide esinemised nõmme raadios.
 
 KKKKKK   OtsiOtsi   Liikmete nimekiriLiikmete nimekiri   KasutajagrupidKasutajagrupid   RegistreeriRegistreeri 
 ProfiilProfiil   Privaatsőnumite lugemiseks logi sissePrivaatsőnumite lugemiseks logi sisse   Logi sisseLogi sisse  Jutukas 

33.ajastu vahetus, Alfa&Oomega

 
Uus teema   Vasta teemale    Arengumaagide Foorum -> Arengumaagide kokukate konspektid
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Teade
Hella
Arengumaag


Liitunud: 22 Juul 2009
Postitusi: 881

PostitusPostitatud: Kolm Sept 04, 2013 6:33 pm    Teema: 33.ajastu vahetus, Alfa&Oomega Vasta viitega

Arengumaagide kokuka konspekt 33
Koostatud 03.09.2013 toimunud kokuka põhjal:


Ajastu vahetus
August 2013 toimus ajastu vahetus I hĂĽperruumi tasandil (muutus tekkis meie alateadvuse kolmandas sĂĽgavuskihis). Lõppes jõu ajastu (sõjard ehk sisemine areng) ja algas valguse ajastu (karvik ehk väline muutumine). Valguse ajastul kasvatakse sisemiselt – juhiomadused. Käes on ajastu, kus muudetakse inimest - selleks, et muuta maailma, tuleb muuta inimest. Kuna nõrkusejõud on orienteeritud välisele, siis tema jaoks on see pimeduse aeg. Aga nõrkusejõud elab inimestes edasi nagu nõuka ajal kuulutati, et surnud Lenin inimeste sĂĽdametes edasi. Eelmised tiksud toimusid, kui algas pime keskaeg ja valgustusajastu.

Arengukell:
Arengukell töötab nagu kõiki 12 hüperruumi läbiv suur kell, mille seierid liiguvad, kui loodus on jõudnud oma arengutsüklis ühe etapi läbi teha. Seda ei saa ette ennustada. Meie räägime esimesest kolmest seierist (mass, aeg, voog):

I hĂĽperruumis on 2 algeharu: Sõjard – valgus (sisemine areng) ja Karvik – jõud (väline muutumine). Piltlikult on see nagu kahetaktiline sekundi seier.
II hĂĽperruumis on 4 algeharu: Ibraud (vaim ehk elusolendid), Ohh (hing ehk maailm), Tok (teadvus ehk kirjeldused), Bitch (mõistus ehk ressursid). Piltlikult on see nagu minutiseier. Praegusel ajal on II hĂĽperruumi seier keeratud vaimu peale – meil elame inimeste ajastus ehk arenguvoog jookseb läbi inimeste. Kõik inimesed, kes tahavad muuta maailma paremaks, tegelevad mõttetu asjaga. Sest voog tuleb läbi inimese. Kui muutub inimene, muutub automaatselt maailm, teadmised ehk kirjeldused, ressursid ehk töövahendid.
III hüperruumis on 12 algeharu. Need vastavad 12 värvile, millest on kirjutatud Tokroda esimeses raamatus. See on siis nagu 12 hammasrattaga tunniseier, mis näitab hetkel punase intelligentsi peale. 11 intelligentsi on juba välja arendatud.

Alfa ja Oomega
Alfa on mees, kellel on kontakt loodusega (keskkond, ĂĽmbrus), millele tuginedes oskab ta luua toimivaid käitumisprogramme ja uuendusi. Oomega on naine, kellel on kontakt inimestega ja kes annab standardi ja ĂĽhise pere tunde. Alfa abil jääb kari ellu, oomega tekitab sĂĽnkrooni (näit. kalaparv või lindude lend). Kui alfa teab tõde, siis oomega seda teadma ei pea. Oomega on uus mõiste, mis seni on inimkonna ajus puudunud. Oomega on keelatud ehk saatanast – sĂĽsteem valvab, et ei tekiks uut standardit. Seetõttu tahavad ka naised olla alfad. Alfa saab olla naine, kes on loobunud oma naiselikkusest ning leidnud alfa mehe, kellele pähe istuda. Alfanaine paneb iseennast keskele ehk kõik enda ĂĽmber tiirlema. Ta on nagu suur ema, suur sĂĽda, tegija. Oomega naine paneb keskpunktiks mehe, kes on nagu päike ja hakkab inimesi tema ĂĽmber koguma. Iga korralik alfa tahab oomegat. Kontakt inimestega käib läbi naise, kes suudab tekitada inimeste vahel ringvoolud, millega tekib toit.

Oomega tee:
1. Kui naise jaoks on mees tühi koht/suur ümarik null, siis ta praagitakse oomega teelt välja.
2. Oomega naine ei ole kunagi armukade. Ta näeb seda ressurssi, mis toob uus naine.
3. Oomega naine ei ussita. Ei räägi, et see inimene on paha, viska ta välja, kuna selline tegevus lõhestab.
4. Oomega naine kuulab meest. Kui mees midagi ĂĽtleb, siis ei sĂĽlitata selle peale. Naine alati korjab midagi. Kui naine ei kuula meest, siis tekib kĂĽsimus – kellele ta korjab. Kui naine arvab, et ta korjab endale, siis on ta sĂĽsteemiteener.
5. Oomega peab õppima strukruuri. SĂĽsteemi selgeks tehes tekib ringvool ja tekivad väravad. Siis ei saa vaesus kimbutada. Oomega ĂĽlesanne on näha parameetreid – tuua välja inimeste eripärad. SĂĽsteem saab toimida ainult erinevate parameetrite peal. Kui kõik on võrdsed, siis asjad ei toimi.
6. Oomega valitseb enda mulli.

Oomega saab naisest siis, kui ta õpib stuktuuri selgeks, mis tekitab platoo.
Selleks, et alfaks muutuda, peab mehel olema platoo juba eelmistes eludes loodud. Platoo peale ehitab mees oma kristalli. Alfa mäelt saab noppida lille (pĂĽha lill – lootos indias, või vabamĂĽĂĽrlastel roos), kui mehe eesmärk ĂĽhildub looduse eesmärgiga. Mees istutab selle lille oma sisemise kristallmäe tippu. Ajastu vahetusega vahetas see mägi spektrit. Vanasti polnud valvureid ja kõik mehed võisid noppida lille. Lill tuleb võtta koos juurtega, kuid enne võeti lill lõigates ehk kohustus jäeti loodusele ja lill kingiti naistele (naist jumaldades ja iseennast eitades).

Oomegaks muutuja peab minema basseinide juurde. Looduse poolt loodud basseinid on aga nõrkusejõu poolt erastatud. NĂĽĂĽd ajastu vahetusega tõmmatakse basseinid tagasi. Oomega ressursid olid enne valvuriteta ja see oli turvaauk nõrkusejõule. Enne seda oli bassein, kust oomega naised ammutasid ja jaotasid teistele inimestele. Oomega ressursside valvurid on need, keda meie näeme padakonnadena – see on tingimus, et saada ressurssi (lolliks, vaeseks, haigekstegija). Vabastatud oranÂľis basseinis on näkineiu kujuline valvur. Kui naise arenguplatool istub padakonn, siis on ta potentsiaalne oomega. Padakonn võtab oomega ressursi ära.

3 oomega basseini tĂĽĂĽpi:
*I hüperruumis: 2. Jõud ja valgus. Selgeks tuleb teha 12 valgust (vt alt teema "12 valgussüsteemi vastandit") ja 20 jõudu (seadused on jõu toimemehhanismid).
Jõu kandja (kehatüübilt põkk-mees või liivakell-naine) saab olla kas:
Väikese mina baasiline – tundlik, ruulib keha tasandil - nt playboy tĂĽĂĽpi. Metallid (raudne, vaskne, hõbedane, kuldne).
Suure mina baasiline – loov. 12 värvi.
Kõrgema mina baasiline – teadlik. Värvitu (oma on igavene, võõras ajutine – ajab oma asja), värviline (ĂĽhes ruumipunktis ei saa olla 2 ĂĽhesugust osakest – sĂĽsteemimeister), kirju (mõistad seda, mis su sees on – muudab iseennast, täiustab ennast) ja must (oma maailmas kõige tugevam - kunn)
*II hĂĽperruumis 4
*III hüperruumis 12 basseini. Oran¾ bassein on üle võetud. Sellest toitus meedia maailm. Meediamaailm kui struktuur ei saa Tokrodat rünnata. See oli tühjaks kaevatud, kui loodus selle tagasi sai.



4 postulaati paganluses:
Postulaadid tulevad II hĂĽperruumist – 1)inimene, kes oled, 2)võttev pool, 3)andev pool ja 4)valitsev pool.
*Inimene on ruumiline olend.
*Kes areneb, saab energiat.
*Loovus ehk looming peab tõstma elukvaliteeti.
*Valitseb meesprintsiip.


Valgussüsteemis on 12 vastandit. Kui tead kõiki 12 vastandit, siis tead kõike ehk oled selgeltnägija. Praegu teame neist nelja:
*inimene ja maailm on lahutamatud - ĂĽks loob alati teise – maailma ei saa olla ilma elaniketa ja vastupidi. Maailma loojat nimetatakse esimeseks. See maailm hakkab looma kehasid.
*reeglid ja teostus on lahutamatud - reeglid teenivad ĂĽhistegevust, millegi loomist. Reegel tekib automaatselt, kui keegi hakkab midagi tegema.
*tase ja mastaap on lahutamatud – ärimeeste probleem on see, et tahavad olla väga suured ja võimsad, aga ei ole vastavat taset. Rikas ärimees on see, kes mĂĽĂĽb oma alfalikkuse teadlikult maha.
*ressurss ja struktuur on lahutamatud – struktuur akumuleerib ressurssi. SĂĽsteemid on energia alus. Kui meil on sĂĽsteem koos, siis see avab ressursi värava. Meid laostab inimene, kelle sees on kaos. Kui pole struktuuri, siis energia lekib. Segunemine on parameetrite kaotamine ja selle abil kaotame ära ressursid.


Mõnede raktobleeride kõrgemate astete seletused:
*Bee¾ on elus läbilöögi võime.
Tervikosa jaguneb kolmeks. Selleks, et läbi lüüa, tuleb kasutada kolme oda:
Tahetega manipuleerimine – näide tahtega manipuleerimisest: selleks, et naist saada, osta panga liisinguga auto. Tegelikult saab naisi ka ilma paksu rahakotita. Neid naisi, kes vaatavad reaalselt rahakotti, on, aga väga vähe. Aga see 10% on piisav, et luua legend, et naised tahavad raha.
Tunnetega manipuleerimine - emotsionaalne kõikumine, tähelepanupunkt läheb mujale, loobud eesmärgist. Kui me emotsioonidega mängime, siis kasutame suure mina ressurssi. Kui suur mina tegeleb loomisega, siis tal ei ole aega manipuleerida. Parseldamiseks muutub asi siis, kui ei mõtle. Emotsioonidega manipuleerides ei tohi kasutada välist aju.
Intelligentsiga manipuleerimine - aetakse inimesed lolliks, või tekitad uusi mõisteid. Mõiste tekitamine on platoo ehitamine. Mõiste annab kogemuse.

*Tumesinine raktobleer – Seaduste tundmine teeb vabaks. Erinevates maailmades on omad reeglid. Reeglid peavad aitama teostada ĂĽhistegevust. Kui reegel soosib invaliidi – siis võetakse tervetelt ja kanditakse vigastele. Sel juhul on ĂĽhiskonna eesmärk, et oleksime vigased.

*Punane raktobleer – kui ĂĽhes kohas oled väike, siis teises kohas oled suur. Täiend – sinu tugevus on ka sinu nõrkus. Nt seksis on mõni mees on kõva panomees, aga naistega toime ei tule või vastupidi. Vaenlane kaitseb alati oma nõrka kĂĽlge, aga rĂĽndama peab tugevat kohta, sest see on ĂĽhtlasi ka nõrkus, mida vaenlane ise ei näe. ParasiitsĂĽsteem hävitab inimeste ajud, aga kui on ajudega vaenlane, siis pole kedagi, kes parasiitsĂĽsteemi kaitseks.

*Must - Igaüks on oma maailmas kõige kõvem. Jõud tuleb seest. Maailm, mille sisse oma maailma ehitad, muudab sind. Teoreetiliselt on võimalik luua otse hüperruumist, aga selle kohta puuduvad kirjed. Mitte keegi ei ole süüdi meie hädades. Loodus on ise musta parameetriline, aga loodusel pole kirjeid. Kõik kirjed tuleb teha, kui mõne jätad tegemata, siis on see turvaauk. Loodusel on turvaaugud sees ja tema probleem on parasiidid. Tingimused, määratlused tuleb jõule luua, sest vastasel juhult määratleb parasiitsüsteem.

*Värviline – kui on konkurents, siis madalam toetub välisele, kõrgem sisemisele. Parameeter on ĂĽhistegevuse alus.

*OranÂľ toob välja olemuse (oranÂľ näitab veapunkte – oli vana parasiitsĂĽsteemi määratlus)



***********************************************************************************
Veel mõned kokukal kõlanud mõtted:

*Loodus on väline – nagu karvik. Esimene ja nõrkusejõud on sisemine nagu sõjard.

*Väike mina on arenguruumid (tahe).
Suur mina on egregoride tasand (emotsioonid).
Kõrgem mina asub kirjutaja tasandil (aju ja intelligents).
Sama rütm läheb mööda hüperruume ka edasi:
Planeet – väike mina;
Antireaalsus – suur mina;
Universium – kõrgem mina;

*Torbikud on helesinise mõtlemise baasilised, aga nõrkusejõu mõtlemine on sama (seotud putukatega). See tuleb selgeks teha, et mõista, kuidas töötab äriusumaailm. Esimese parameeter on pruun. Lilla domineerib kah kõvasti – arvatavasti on see seene mõtlemine ehk meie sekspoksmurumängud on seotud seenega.

*Eliit – inimesed, kes kasutavad iseenda aju.

*Ainult meeskond arutab asju, valib – demokraatia.

*Vabamüürlased - Kõik, kes tahavad maailma muuta paremaks. Neil pole aju, neid juhib jumal. Aga jumal on kehatu ehk väljaline.

*Must – juhtruum
Värviline – maailmapilt
Kirju - mudelkehad
Värvitu – mälupank

*Kiresuhtes muutub inimene tugevamaks, tekib avardumine, tugipunktid, vundament
Omadused- väesuheisiksus
Oskused- armastussuhe, maailm
Kirjed – platooniline

*Ilusate tõdedega ei jõua kusagile. Parem karm reaalsus, mis paneb meid arenema ja edasi jõudma. Meedias kajastatud Varvara nimelise tĂĽdruku juhtum oli mingi sĂĽndmuse lõpp – kas siis vanemate või tĂĽdruku enda karma ehk karistus millegi eest, mida on valesti tehtud. Kuna karistuse eest ei saa karistada, siis sel põhjusel ei saadagi nn karmakirvena tegutsenud kurjategijat kätte.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsőnum
Reasta teated:   
Uus teema   Vasta teemale    Arengumaagide Foorum -> Arengumaagide kokukate konspektid Kőik ajad on GMT + 3 Tundi
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele
Sa ei saa muuta oma postitusi
Sa ei saa kustutada oma postitusi
Sa ei saa hääletada küsitlustes


© 2001, 2005 phpBB Group